"Both Sides Of The Show"

In dit forum komen alle reeds uitgebrachte CDs & DVDs aan bod. Heb je een recensie geschreven, of wil je een CD/DVD aanbevelen gebruik dan dit forum
Plaats reactie
graceland1961
Beheerder
Beheerder

"Both Sides Of The Show"

Bericht door graceland1961 » 11-05-2010 12:35

"Both Sides Of The Show"
(Star Label)

In 2001 werd Elvis That's The Way It Is opnieuw uitgebracht als Special Edition. Dit keer werden de irritante fans met hun verhaal over de poes die Elvis fan was, en een tandloze debiel uit deze topfilm weggeknipt en voorzien van nieuwe beelden. Wat was nu het geval, MGM had 31 uur aan ruwe filmbeelden liggen die opnieuw gemasterd moesten worden. Het beeldmateriaal wat niet gebruikt werd (was wel voorzien van de tekst midden in het beeld Property of Warner) is uiteindelijk in handen gekomen van bootleggers. Toen de eerste schijven aan privéverzamelaars werden verkocht was de prijs $1000 per schijf (in totaal 31 schijven dus tel uit je winst). De bedoeling was dat het aantal beperkt zou blijven tot een handvol verzamelaars maar zie hier het resultaat. Deze 3 DVD set was het begin van een waterval aan DVD's waarvan deze er 1 is. Later kwam er nog een DVD set uit waarvan het geluid in 5.1 is maar nu gaat het om deze sublieme dvd.

DVD 1 ; Ghost Riders in the Sky/Playing Demos/ You Don’t Have To Say You Love Me/Polk Salad Annie/Words/The Next Step is Love/I Got A Woman/Lunch/(Until Then)Just Pretend Tomo rrow Never Comes/ You Don’t Have To Say You Love M e/Yesterday/Hey Jude/ I Can’t Stop Loving You/Crying Time/Love M e/One Night/That’s All Right (slow)/ That’s All Right (fast)/Twenty Days and Twenty Nights/How the Web Was Woven/ I’ll Take You Home Again Kathleen/Something/ Words/I Just Can’t Help Believing/ Little Sister-Get Back/I Washed M20y Hands in M uddy Water/I Was the One/Cattle Call/ Baby Let’s Play House/Don’t/ M oney Honey/Hard Headed Woman/A Fool Such As I/ Such A Night/It’s Now Or Never/ M y Baby Left M e/You Don’t Have To Say You Love M e /Stranger in the Crowd /The Wonder of You. (July Rehearsals, MGM Studios Gulver City, California)

DVD 2 ; Viva Las Vegas/Don’t Cry Daddy/In the Ghetto/You’ve Lost That Loving Feeling/ M ary in the M orning/Cooling Down/We’ve Got Elvis Back With Us/Sweet Caroline/Fear/ Tiger M an/Elvis Walks to Stage/A Thing Called Love/That’s All Right/ M ystery Train-Tiger M an/I Can’t Stop Loving You/Love M e Tender/The Next Step is Love/ Words/You’ve Lost That Loving Feeling/You Don’t Have To Say You Love M e/Polk Salad Annie/Patch It Up/Can’t Help Falling in Love/I Just Can’t Help Believing (August Rehearsals / Opening Night International Hotel)

DVD 3 ; I Just Can’t Help Believing/Twenty Days and Twenty Nights/How the Web Was Woven/Patch It Up/Mary in the Morning/You Don’t Have To Say You Love Me/You’ve \Lost That Loving Feeling/I’ve Lost You/Just Pretend/Stranger in the Crowd/The Next Step is Love/Bridge Over Troubled Water/ Special Bonus 4 Hits performed live during the 1970 Summer Festival: The Wonder of You/In The Ghetto/Don’t Cry Daddy/Suspicious Minds (The Original “Elvis – That’s the Way It Is” album)

BONUS CD – The Alternate “Elvis – That’s the Way It Is” album / I Just Can’t Help Believing (Live, 08-10-1970)/Twenty Days and Twenty Nights (take 2)/ How the Web Was Woven (take 1)/Patch It Up (Spliced take)/Mary in the Morning (spliced take)/You Don’t Have To Say You Love Me (take 2)/You’ve Lost That Loving Feeling (Live, 08-11-1970 MS)/I’ve Lost You (Live, 08-10-1970)/Just Pretend (take 2)/Stranger in the Crowd (Live August 13, 1970 Dinner Show)/The Next Step is Love (take 6)/Bridge Over Troubled Water (take 1)

Afbeelding
Just Keep The Legend Alive..Thank
You..Thank You Very Much

Plaats reactie